Microsoft a lansat, astăzi, suita Microsoft Lync 2010, o platformă de comunicare unificată ce integrează mesageria instant, prezenţa audio, video. Acestea permit persoanelor să comunice mult mai eficient prin intermediul unor aplicaţii de business deja cunoscute precum Microsoft Office, Microsoft SharePoint şi Microsoft Exchange.
Varianta de testare a Lync Microsoft este disponibilă încă de ieri. "Prin suita Lync ne propunem să unificăm toate variantele moderne de comunicare de business, care includ pe de o parte funcţii business precum video de înaltă definiţie sau înregistrarea conferinţelor şi pe de altă parte funcţii sociale precum actualizarea statusurilor şi a fluxurilor de informaţie", a declarat Valentina Ion, oficial Microsoft România.
În România, deja s-au găsit şi primii clienţi. Printre aceştia se numără Primăria Sectorului 2 şi CFR Marfă, clienţi ce au adoptat Lync Server 2010 după rularea unor proiecte-pilot pe Microsoft Communications Server 2007 R2, versiunea precedenta a Lync Server. Aplicaţiile acestei suite Microsoft sunt deja folosite de companii din domenii precum cel bancar, utilităţi sau de telecomunicaţii.
"Microsoft devine astfel singurul furnizor capabil să ofere această soluţie integrată, prin înlocuirea completă a centralei telefonice sau prin integrarea cu aceasta, fie că vorbim de soluţia on-premises găzduită la partenerii noştri sau de cea on-line, în data centerele Microsoft", a mai declarat Valentina Ion.
Forrester Consulting a realizat, recent, un studiu referitor la impactul economic al adopţiei Lync Server în companii.
Rezultatele arată faptul că, pe lângă reducerea cheltuielilor legate de transport şi deplasări în interes de serviciu, serviciile de teleconferinţă, hostate sau on premises, permit reducerea facturilor telefonice pentru apelurile interurbane sau inter naţionale. Astfel, studiul a confirmat faptul că pe lângă recuperarea investiţiei în timp scurt se obţin reduceri semnificative de cheltuieli.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu