Lansat pe 3 decembrie, CityVille a adunat 300.000 de jucatori in primele 24 de ore si 3 milioane in prima saptamana, ajungand acum la 6 milioane de utilizatori zilnici pe Facebook, exploatand astfel cu succes pasiunea de urbanisti a internautilor.
Este un record absolut pentru compania Zynga, hit-urile sale anterioare, FarmVille si FrontierVille avand nevoie de 46, respectiv, 32 de zile pentru a atinge acest prag, scrie TechCrunch.
Secretul performantei ar fi lansarea simultana a versiunilor jocului in 5 cinci limbi (engleza, germana, franceza, spaniola si italiana) si a unei campanii de marketing cu accent pe pietele locale. Succesul la public este asteptat sa se transforme in curand si in venituri record pentru Zynga, al carei obiectiv este sa profite de disponibilitatea (uriasa, din punct de vedere statistic) jucatorilor de a cumpara bunuri virtuale cu bani reali, precum si de interesul in reclama al brandurilor offline.
Descris ca un FarmVille urbanizat sau un SimCity combinat cu Monoppoly, CityVille le permite utilizatorilor sa se joace de-a urbanistii (chiar si in timpul orelor de serviciu), punand un accent sporit pe interactiunea sociala, jucatorii fiind invitati sa-si creeze, de exemplu, un brand propriu de restaurant, pe care il pot raspandi in regim de franciza pe conturile altor jucatori.
Succesul de care se bucura aceste jocuri, atat de ironizate de critici, dar iubite de circa 225 de milioane de internauti de pe Facebook ori Yahoo care au pus umarul la cresterea impresionanta a companiei, evaluata in prezent la o valoare superioara celei a ElectronicArts, unul dintre cei mai mari si celebri producatori de jocuri video din lume.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu