duminică, 4 ianuarie 2009

Telefonul mobil de lux este asociat mereu cu un brand celebru

Se pare ca modelele obisnuite de telefoane mobile nu mai sunt atragatoare pentru toate segmentele de consumatori asa ca, anumite case de moda celebre precum Armani sau Prada s-au lansat in producerea de astfel de gadgeturi, vizand piata de nisa a celor extrem de bogati. Businessweek ne prezinta cele mai cunoscute asocieri dintre brand-urile de lux si producatorii din industria telefoanelor mobile.


Porsche Design with Sagem


Porsche Design with Sagem
Lansare: Iunie 2007

Telefoanele de lux nu sunt dedicate doar femeilor. Cei mai performanti producatori de masini sport vad de asemenea in acesta afacere, o modalitate de a creste numarul clientilor.

Astfel, in colaborare cu Sagem Communication, cei de la Porsche au creat un telefon mobil ce foloseste tehnologie de varf si recunoaste amprentele proprietarului. Avand un design masiv si ecran ce se roteste pentru a face poze, telefonul este disponibil doar in magazinele Porsche Design Stores.


Dolce & Gabbana si Motorola
Lansare: Iunie 2006
Dolce & Gabbana si Motorola
Inca din anul 2006, cei mai cunoscuti designeri s-au asociat cu mari companii producatoare de telefoane mobile pentru a crea noi modele.

Acesta este si cazul modelului Dolce & Gabbana, produs de cei de la Motorola care, inafara de logo-ul D&G si cateva finisaje din aur si argint, nu se diferentiaza cu nimic de un model clasic Motorola RAZR.



Gianni Versace si Samsung
Lansare: August 2006

Gianni Versace si Samsung
Intrarea brand-ului Versace in industria telefoanelor mobile s-a concretizat prin aparitia pe piata a modelului E500 Versus, a carui carcasa pare a fi o scoica.

Disponibil in trei culori pastelate, modelul este destinat unui target compus din femei tinere. La fel ca si in cazul precedent, E500 Versus este un model clasic Samsung SGH-E500, dotat cu o camera digitala de 1.3 megapixeli si Bluetooth wireless.

Prada si LG
Lansare: Februarie 2007

In 2007, abordarea acestor asocieri dintre designeri si producatorii de telefoane de lux s-a modificat.

Brand-urile fashion au inceput sa dea o importanta tot mai mare procesului de creare aPrada si LG telefoanelor, astfel incat sa lanseze modele complet noi, care sa ofere o experienta noua clientilor. Asadar, in urma colaborarii dintre Prada si LG s-a lansat pe piata un nou model, cu design inedit, touch-screen, tonuri de apel unice si imagini care dovedesc standardele de lux ale brand-ului Prada.


Ferrari with Vertu
Lansare: Iulie 2007
Ferrari with Vertu
Anul trecut, la aniversarea a 60 de ani de la fondarea brand-ului Ferarri, producatorul britanic de telefoane de lux, Vertu a lansat un model special in serie limitata.

Partea din fata a telefonului poarta legendara emblema Ferarri, in timp ce logo-ul este imprimat pe piele rosie si neagra, pe partea din spate a telefonului. La aceasta se adauga si pedala de frana a masinii, la scara mica.


Giorgio Armani si SamsungGiorgio Armani si Samsung
Lansare: Septembrie 2007

Avand un design minimalist, telefonul creat de Giorgio Armani in colaborare cu Samsung, are dimensiunea unui card de credit.

Alaturi de telefonul Prada, acest model a fost unul dintre primele de pe piata care a beneficiat de tehnologia touchscreen. Datorita reactiei positive a clientilor, cei de la Samsung au anuntat ca intentioneaza sa lanseze o noua linie de telefoane mobile in colaborare cu designerul Giorgio Armani.


Christian Dior si ModeLabsChristian Dior si ModeLabs
Lansare: Octombrie 2008

Expresie a ceea ce poate aduce viitorul pentru telefoanele mobile create de designeri, Christian Dior a prezentat recent propriile modele de telefoane, produse in colaborare cu ModeLabs, o companie incepatoare in acest domeniu.

Telefonul este adresat in mod special femeilor si, pe langa sunetul de claritatea cristalului, acesta mai este dotat cu melodii de apel unice si o durabilitate a bateriei care ajunge pana la 400 de ore in modul stand by.

0 comentarii: