duminică, 25 ianuarie 2009

GSM CanCan: Asaltată pe telefon de fanii lui Rădoi!

Oana, o tanără din Bucureşti, primeşte sute de sms-uri şi telefoane din partea suporterilor Stelei, care cred că acela e numărul lui Rădoi.

Plecarea lui Mirel Rădoi de la Steaua a produs şi victime colaterale. Una dintre ele, o tînără de 21 de ani din Bucureşti, Oana, căreia nici măcar nu-i place fotbalul! Ce s-a întîmplat? În celebrele stenograme ale DNA din “Cazul valiza” apăreau şi convorbirile dintre Rădoi şi Gigi Becali, cu tot cu numerele de telefon ale respectivilor. Dar, dintr-o eroare de dactilografiere, la căpitanul Stelei apăreau două cifre încurcate! Cum stenogramele au fost preluate de întreaga presă din România, fanii din Ghencea au extras respectivul număr de telefon şi, în momentul în care s-a anunţat transferul lui Mirel la Al-Hilal, au început “bombardamentul” cu SMS-uri şi apeluri .

Gazeta Sporturilor a reuşit să stea de vorbă cu cea care, de mai bine de o săptămînă, primeşte sute de mesaje şi zeci de apeluri telefonice din partea susţinătorilor lui Rădoi. Sunt sunată tot timpul, primesc sute de mesaje, le şterg imediat, pentru că, vă daţi seama, se strang o grămadă. De miercuri seară am primit sms-uri şi telefoane nonstop, la orice oră din zi sau din noapte. Toţi cred că numărul care apare în acele stenograme este al lui Mirel Rădoi, dar acolo s-a creat o confuzie, ne-a spus Oana.

“Primesc mesaje de încurajare, de felicitare, dar şi mesaje care-l critică pe Rădoi sau pe Becali. La început le citeam, acum le dau «delete» pur şi simplu pentru că am ajuns la capătul puterilor. Eu nu am nici o treabă cu fotbalul sau cu Steaua, nici nu ştiu cum a apărut acolo numărul meu”, a încheiat ea.

“Nu am de gînd să-mi schimb numărul de telefon, sper că după plecarea lui Mirel o să înceteze toată această nebunie”

0 comentarii: