joi, 8 ianuarie 2009

Vertu Monica Columbeanu

Monica Columbeanu implineste azi 22 de ani si, pentru ca inca tine doliu dupa soacra ei, sotia milionarului nu isi va sarbatori ziua de nastere cu mare fast. Ea si-a invitat familia si cateva cunostinte, seara, la un restaurant din Bucuresti. Asta nu inseamna ca sotul ei, Irinel Columbeanu, nu i-a pregatit un cadou demn de un milionar: un telefon Vertu Ascent TI- Ferrari Rosso in valoare de aproximativ 7.000 de euro.

“Am primit cadou de ziua mea un telefon Vertu pe care Iri stia ca mi-l doresc. Probabil este singura surpriza de ziua mea, pentru ca, in rest, nu obisnuiesc sa ma serbez pe 8 ianuarie. Asa m-am obisnuit inca din copilarie. Poate si pentru ca aniversarea mea vine dupa o perioada lunga in care s-a tot petrecut pe rupte. A fost Craciunul, Revelionul, Sf. Ion”, a declarat Monica Columbeanu.

0 comentarii: