sâmbătă, 18 iulie 2009

miercuri, 15 iulie 2009

Reclama Vodafone cu Bănel

Se va dubla vanzarea online la Orange in perioada 15 iulie-15 august?

orange romania,oferta orange,orange temperatura
Orange
lanseaza o noua oferta pentru clientii care cumpara produse din magazinul online intre 15 iulie si 15 august in functie de temperatura de afara, prin care estimeaza ca isi va dubla vanzarile online si va schimba curba sezonalitatii.

"Prin aceasta campanie urmarim sa modifcam curba uzuala a sezonalitatii care, de regula, imprima o reducere a traficului si a vanzarilor in perioada concediilor de vara", declara Robert Anghel, Online Marketing Manager la Orange Romania.

"In plus, estimam o dublare a vanzarilor online pe parcursul lunii in care se desfasoara promotia", adauga Anghel.

Fiecare grad care depaseste tenperatura de 25°C reprezinta o reducere de 1%. Astfel, cu cat temperatura este mai ridicata, cu atat reducerea este mai mare.

Spre exemplu, daca temperatura este de 30°C, clientii Orange pot cumpara orice produs din magazinul online cu 5% reducere, la 35°C cu 10% reducere, iar la 40°C cu 15% reducere.

Reducerile verii din magazinul online Orange se aplica in functie de temperatura exterioara, masurata de Administratia Nationala de Meteorologie in centrul Bucurestiului si actualizata din ora in ora pe site-ul companiei. Utilizatorii vor putea descarca de pe site si o aplicatie pentru desktop care ii va tine la curent cu evolutia temperaturii, implicit a reducerilor.

Clientii pot gasi la pret redus si produsele care au inregistrat cele mai bune vanzari in magazinul online si pe care Orange le recomanda: BlackBerry Curve 8320, BlackBerry Bold, Samsung U800, Nokia 3600, Nokia 1661, laptopul ASUS EeePC 1000H, iPhone 3G, iar in curand iPhone 3GS.

Reducerile sunt disponibile pentru telefoane mobile, accesorii, laptop-uri sau pachete PrePay si produse promotionale.

Orange este lider de piata in Romania cu 10,11 mil. clienti si este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 183,5 de milioane de clienti pe cinci continente.

În anul 2008, Orange România a avut venituri de 1,31 miliarde de euro, ceea ce reprezintă o majorare cu 6,2% pe bază comparativă faţă de valoarea veniturilor la sfârşitul anului 2007. În primul trimestru al anului 2009, Orange România a înregistrat venituri de 264 milioane de euro. Pentru a fi aproape de clienţi, Orange a dezvoltat o largă reţea de magazine proprii ce cuprinde în prezent 103 magazine şi aproximativ 1.000 de magazine partenere în toată ţara.

Orange România se remarcă prin cea mai largă acoperire a reţelei şi performanţe excelente în serviciile de asistenţă oferite clienţilor. Orange înseamnă dorinţa de a crea un viitor mai bun şi de a oferi o experienţă de comunicare cât mai simplă şi mai intuitivă.

Orange înseamnă mai mult decât tehnologie, telefonie mobilă sau reţele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea între oameni şi a aduce valoare comunităţilor în care operează. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate socială corporativă bine definită, prin care ne asigurăm că activitatea noastră se desfaşoară într-o manieră responsabilă